Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa wspólnie z Kancelarią Kopeć Zaborowski serdecznie zaprasza na szkolenie online.
Celem webinaru jest przedstawienie praktycznych wskazówek, jak zapobiegać kryzysom wizerunkowym oraz jak działać i co robić, w przypadku ich wystąpienia, doprowadzając do szybkiego ich wygaszenia. Jak reagować na pytania dziennikarzy, co zrobić, kiedy opublikowano o Tobie lub Twojej Firmie nieprawdziwe lub nierzetelne treści. Szkolenie odpowie też na pytania, jak działać i jakie mamy narzędzia prawne do walki z takim kryzysem i jak z nich skutecznie korzystać.
Na szkolenie zapraszamy pracowników działów marketingu i PR, rzeczników prasowych, członków zarządów spółek, członków rad nadzorczych, doradców zarządu, przedsiębiorców, doradców wizerunkowych i agencje reklamowe.
Program
- Jak działać, aby samemu nie spowodować kryzysu wizerunkowego
- Jak formułować publiczne oświadczenia w przypadku niekorzystnych publikacji na temat firmy? Jak odpowiadać na trudne pytania prasy chroniąc tajemnicę spółki?
- Walka z kryzysem – sztuka dla sztuki czy do 3 razy sztuka.
- Audyt kryzysu wizerunkowego, czyli co się dzieje/co się stało
- Kiedy działać, a kiedy milczeć (nie karm trolla!)
- Rodzaje narzędzi prawnych do walki z kryzysem oraz dostosowanie narzędzi prawnych do charakteru kryzysu.
- Na czym nam zależy w przypadku walki z kryzysem i jak adekwatnie sformułować żądanie?
- Ile może kosztować kryzys wizerunkowy i jakie są jego skutki? Z jakimi stratami musisz się liczyć, kiedy nie podejmujesz działań? Skutki i koszty zaniechań.
Magdalena Zaręba
ManagerProgram_27.03.2024
Zgłoszenie_27.03.2024